endless summer,


Nu är vår PGD-resa äntligen igång!

I tisdags ringde dom från KS och frågade om
vi kunde komma redan nästa dag. OM vi kunde!
Efter samtalet kunde jag knappt sluta hoppa.

Och mötet gick bra. Hon var jättetrevlig som vi
pratade med och förklarade allting bra. Plus att
det var helt sinnessjukt intressant! Allt prat om
kromosomer (eftersom felet som gör mig sjuk
sitter på kromosom 19) och ägg och spermier.
Vi får helt enkelt hoppas att A:s kromosom 19
är helt perfekt.

Nu skickar hon en remiss till Huddinge som är
det enda sjukhuset i Stockholm som gör PGD
och om kanske en vecka ringer dom och
berättar hur analysen på A:s blod såg ut.
Matchar det inte mig kommer vi hamna på
ruta noll igen men så får jag inte tänka!
Det KOMMER matcha mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0