dag 13,


Day 13 – This week

Den här veckan har varit helt okej. Mycket på jobbet måndag och tisdag, var sjuk onsdag och ledig torsdag-fredag. Så jag har väl inte gjort så himla mycket nyttigt.

Var hos min storebror igår och vi blev osams så jag känner mig rätt nere. Jag älskar honom och jag älskar våra föräldrar men ibland känns det som att vi har haft HEELT olika uppväxter. Jag tror inte att han kan förstå hur det var för mig, att vara lillasyster till den perfekta sonen.

Och det var över en sån jäkla löjlig sak vi blev osams. Men så skrek han och jag klarar inte av när folk skriker på mig. Så jag började gråta. Sen var hela kvällen förstörd och jag grät i As armar på vägen till tunnelbanan.

Det var min vecka. Egentligen helt värdelös, från början till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0