am i the only one?


Jag läser massor av bloggar, IVF-bloggar. För jag hittar inga PGD-bloggar.
Är det bara jag? Känner mig rätt ensam.

Det har ringt helt sinnessjukt på jobbet idag. Ja, jag jobbar i en kundtjänst.
Känner mig helt slut i huvudet och det ska bli så himla skönt att
åka till skärgården idag där mamma och pappa väntar med hemlagad mat.

Fast jag kommer sakna A förstås. Massvis.

Jag läste en av mina gamla bloggar i förrgår. Tänk om jag hade vetat
det jag vet nu då..
"..och 2006 blir så fort 2008 och jag hinner inte med!"

Jag önskar att jag kunde berätta för mitt past self att 2006 så snabbt blir 2010
och helt plötsligt är man 25, barnlös och kroniskt sjuk. Och fasansfullt
förälskad också, förstås.

Jag känner bara att jag inte har någon lust att åka den här karusellen.
Det är som när man sitter högst upp i Fritt Fall på Gröna Lund och är
så jävla rädd att man helst bara vill svimma så man slipper vara med
om det.

Fast det är klart, avslutet på den här karusellen är så mycket mer värt
än när man äntligen får sätta ner sina slitna sneakers på marken igen
efter Fritt Fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0