good news!


Fick äntligen tag på genetik, efter att
ha ringt växeln ÅTTA gånger. Först blev
jag bortkopplad, sen var det upptaget,
sen var det ingen som svarade.. Gäsp!
Iaf, tillslut kom jag fram och bad att
doktor B skulle ringa upp mig.

Det gjorde hon, ungefär en timme senare.
Hon kunde såklart inte svara på när analysen
var färdig, det kunde dröja en månad eller
sex månader. Det var såklart inte dom goda
nyheterna.

Hon sa att det inte fanns en chans att jag och A
skulle kunna få ett helt friskt barn men som
bar på anlaget. Antingen var barnet friskt utan
anlag eller sjuk med anlag. DET var dom goda
nyheterna för det betyder att A vill iaf göra ett
försök med analysen som finns nu. Vilket gör att
vi antagligen kan börja efter nyår!!

Imorgon ska jag ringa Huddinge, idag ska jag vara
glad. Jeeaj!

Läkaren har ju redan skickat e-recept på alla saker
jag ska ta men ska jag hämta ut dom nu? Kan dom bli
dåliga? Hur har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0