kärlek,


Day 05 – Your definition of love.


Det är ju en helt omöjlig fråga. Men jag ska göra ett försök.

Kärlek är..
.. att kunna vara precis den man är.
.. att sitta helt tyst och det känns inte obekvämt.
.. att kunna visa alla ens dåliga/konstiga sidor och ändå bli älskad.
.. att sitta brevid varandra i soffan.
.. att vänta i en stan i en timme för att det är så mysigt att åka hem tillsammans.
.. att komma hem, när sambon har handlat och upptäcka en julmust light i kylskåpet.
.. att hålla handen på stan och vara så jäkla lycklig.
.. att vara med dom man älskar.

Jag vet att det inte räcker. För kärlek är så jäkla mycket mer. Men jag kan inte beskriva
det bättre. Alla dom här sakerna får det att pirra i min mage. Och A ger mig allt det här.
Men kärlek är inte bara lätt. Man måste jobba på det. Kämpa. Och gör man det, blir det
ännu bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0