when i want to speak,


Jag har absolut ingenting att säga.
Jag räknar ner till den nittonde, utan att
det går fortare för det.

en vecka och två dagar kvar..

Det snöar utanför fönstret, det gör mig
bara ledsen. Snö betyder en ny vinter.
En ny vinter utan barn.

Jag hatar vintern i vanliga fall. I år känns
det av någon anledning ännu sämre.

Jag önskar att jag kunde somna och vakna
den nittonde. Det är allt jag ber om.

"and when i'm asleep, i want somebody
who will but their arms around me and
kiss me tenderly.."


Kommentarer
Postat av: Miss S

Härligt att ni äntligen fått ett datum att se fram emot! Tiden kommer att gå fort, det vet jag. För det gör den alltid, när allt kommer kring. Även om det känns som en evighet till tillfället.

Kram

2010-11-10 @ 10:19:59
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0