huddinge,


Nej, inget brev. Men dom ringde iaf upp mig idag.

Det fanns fortfarande inget möte bokat. Fast hon jag
pratade med skulle be sin kollega som hade mer
koll att ringa upp mig. Så snart som möjligt. Vilket var
för ungeför en och en halv timme sen. Så jag återkommer.

Om hon återkommer.

Just ja, jag kan även berätta att det gick rätt bra med
golvet igår. Han har inte tid innan Thailand men vi tänkte
kolla runt lite bland hantverkare och se om någon kan
tänka sig att spackla tak och väggar, lägga nytt golv i
tre och ett halvt rum och tapetsera om. Det vore så skönt
att slippa göra det själv. Dyrt också antagligen men jag
tror att det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0