jo, nu står det still.


Jag kan inte ringa och tjata på Huddinge, för då
kommer dom nog lägga på mitt i samtalet.

Och A vill inte försöka göra barn på naturlig väg.
För om jag skulle bli med barn och så visar det
sig att det lilla embryot har min sjukdom.. Då måste
vi göra abort och så blir allt uppskjutet.

Och sen tror jag inte att jag skulle klara av att göra
abort, så det är tur att jag har A som får mig
att inse att NU inte alltid är bättre än SEN.

Det som inte står still är iaf lägenheten. Vi har
hanverkare på besök varje dag som tittar och
skriver offerter. Och det känns så skönt att vi kanske
slipper att göra allting själv. Att vi kanske faktiskt
kan ägna oss åt varandra varje helg.

A är så fantastisk och jag är så glad att jag har honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0