såklart,


Workshop på jobbet idag. Vi delades in
i åtta olika grupper med fem personer i varje
grupp. Det är alltså totalt 40 personer.
Men tror ni inte att jag hamnade i samma grupp
som den enda gravida tjejen? Jag bara satt och
tittade på hennes mage och ville gråta.

Jag borde inte bry mig egentligen. Det är
ju inte som att det är min bebis som ligger
i hennes mage. Men ändå. Jag vill ju vara
i hennes position. Det är ju allt jag vill.

Nej, nu ska jag läsa "Livet kan inte vänta"
och sluta tycka så jäkla synd om mig själv.
Så säger vi!

Kommentarer
Postat av: Kix

Rubriken på boken låter lockande.. vad handlar den om?

2010-10-26 @ 22:07:39
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: K

Den handlar om tre tjejer med obotlig cancer. Jag vet inte om jag skulle kalla den bra men absolut.. läsvärd.

2010-10-27 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0