obekväm,


Jag befinner mig fortfarande lite i ett chocktillstånd. Jag kan
inte förstå att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen. Jag
kan inte förstå hur jävla uselt folk röstar. Just ja, jag skulle
inte skriva om politik. Jag blir bara så upprörd. Kanske blir
jag ännu mer upprörd eftersom jag röstar rött..

Men det är ju inte politik som den här bloggen går ut på.
Just nu vet jag inte riktigt vad den går ut  på. Det är helt
dött igen. Efter att ha fått dåligt besked har jag inte längre
någon att tjata på, ingen att ringa, inget att se framemot.
Och det känns hopplöst.

Jag slutar sex idag, så snart ska jag åka hem till A.
Jag längtar efter hans varma kropp, jag älskar att
han är så varmblodig. Jag som alltid fryser vet
att jag bara behöver lägga en hand på hans varma arm
för att känna hans värme långsamt värma mina fingrar
och resten av min kropp. Han är helt, jäkla fantastisk.




(..och jag kan inte hjälpa det men det kändes riktigt jobbigt
att vakna upp och veta att Sverige är blått i fyra år till..)

Kommentarer
Postat av: Ola

Korrigering: [...]och veta att Sverige är bajsbrunt i fyra år till.



För övrigt var det fint skrivet om A. Du borde låta honom läsa det.

2010-09-20 @ 18:58:58
Postat av: K

Jag kallar det hellre blått faktiskt.. (:



A får läsa allt, det är mer att han känner att han ger sig in i mitt huvud om han läser. Som att han inte redan vet om det lilla som faktiskt rör sig därinne, haha.

2010-09-22 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0