helgen,


Så var det söndag igen.. Galet.

Fredagen spenderades hemma med vår vän O. Tittade på fotboll
och drack lite cider.

I lördags hade O och hans tjej inflyttningsfest. Vi cyklade dit! Det tog
ungefär trekvart men då tappade vi bort oss lite. Hemvägen tog ungefär
en halvtimme. Jag kände mig väldigt duktig. Mindre duktig kände jag mig
när jag insåg att jag glömde spraya igårkväll. Upprörande. Klantigt.

Och idag har jag och A varit ute på långpromenad med min pappa och
hunden. Så himla skönt väder ute!

Jag och A tänkte cykla lite ikväll också men jag vet inte riktigt om jag
orkar. Jag somnade i soffan, så nu känner jag mest för att gå ner till
centrum och köpa en flaska cola och en påse chips. Sååå seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0