Imorgon,


Imorgon är det. Fast det spelar ju egentligen ingen roll för om ungefär
5 timmar kommer jag ringa Huddinge och höra om dom kan ge något
besked. Det måste jag. Fallet kanske inte blir lika hårt? Eller så blir
det ännu värre.

Jag hoppas så jäkla mycket. Så jag vet ju hur hårt jag skulle falla ifall
inget av emrbyorna är friska. Med 25% chans borde ett vara friskt.
Jättefriskt. Och förhoppningsvis ha delat sig som det ska..

Vad jag tjatar, ni måste vara hur trötta som helst på mig. Jag tror att jag
ska lyckas hålla tyst iaf tills ikväll. Hoppas jag, som sagt.

För övrigt är katten inte friskt än men iaf lite bättre. Veterinären trodde
att det var urinvägsinfektion så nu tvingar A i henne flytande medicin
och smärtstillande små tabletter indränkta i smör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0