ring, ring


Jag har ringt Huddinge, för att höra
om det här räknades som ett försök.
Det kunde hon inte svara på.

Sen ringde jag klinisk genetik, för att
höra när den andra analysen är klar.
Det kunde hon inte svara på.

Men där skulle iaf läkaren ringa upp
mig när hon fick lite tid över.

Jag vill veta för jag vet inte om det
är värt att chansa på den analysen vi
har en gång till. Utan vi kanske ska
vänta på den andra analysen, om den
bara tar en månad extra eller så.

A säger att han har "revanschlust", jag
har mest ont i brösten och känner mig
lite uppgiven. Klart jag vill köra igång igen
men samtidigt vet jag inte om jag vågar.
Tänk om jag misslyckas igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0