ringde,


Har ni tröttnat på mig än? Vad blir det här, femte inlägget idag?

Men jag ringde. Och så ringde Eva tillbaks. När jag frågade "Vet ni
om något ägg blivit befruktat än?" vågade jag knappt andas.

Men dom visste. Och FYRA ägg hade blivit befruktade! Jag är typ
jätteglad! Jag menar, dom kunde ha fått ut tio ägg och fortfarande
hade fyra varit befruktade. Jag vet att det inte är säkert. Alla fyra
skulle kunna vara sjuka. Eller så delar dom sig inte som dom ska.
Men ändå! Fyra är sååå mycket bättre än två.

Min sambo är rätt negativ. Han blev glad, såklart, men sa att vi
fortfarande skulle ha tur för att det skulle bli något och yadayada.
Han har ju såklart rätt. Och jag vet att det här är hans sätt att skydda
sig på. Det brukar vara mitt sätt med. Men igår var jag så ledsen och
nu blev jag ju faktiskt glad! Jag ska försöka fortsätta vara glad.

Fyra av fem. Det är inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Älskade&Saknade

Första gången jag kikar in på din sida, men ville bara skriva grattis till 4 befruktade ägg. Håller mina tummar att de är av toppkvalitet och att de alla är "friska".

Trillade in på din blogg då jag sökte efter bloggar som just handlade om Ivf/Pgd.

Har själv en genetisk defekt och kommer troligtvis om nu allt går vägen att få göra Ivf/Pgd.

Lycka till

2011-02-01 @ 19:08:53
URL: http://alskade-saknade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0