lördag,


Det känns ganska otroligt att det redan gått så lång tid
att det är äggplock på måndag! I över en månad har
jag sprayat och i nästan två veckor har jag sprutat.

Men nu ska jag bara spraya en gång till och sen är
det klart!

Då är det bara ägglossningssprutan kvar som jag ska
ta klockan 19:30. Exakt samma tid som vi har bokat
bord på Kamarina... Bra planerat. Jaja, sista sprutan
blir även första gången jag inte sticker mig i magen
hemma. Jag tror det går bra ändå. Det måste gå bra.

Även fast jag är så glad att det faktiskt är äggplock på
måndag är jag orolig. Att vi ska få ut jättefå ägg och
att inget är friskt.. Eller växer till ett helt perfekt embryo.

Jag tjatar va? Jag vet.. Det är bara svårt att släppa det.
När man är så nära men så långt bort.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0