not again,


Jävla skitdag. Allt blir FEL.

Pratar med vår inneboende. Han undrar om vi planerat
mat för honom, för har vi inte det åker han in till
stan och äter med flickvännen. Jag tänder till. Känner
själv hur det blixtrar i mina ögon.

Vi har planerat mat men jag säger till honom att åka in
till stan. Skitkul att ha en matgäst som egentligen inte
vill vara där. Biter mig i tungan för att inte säga "kom ni
på det här halv sex, eller orkade du inte ringa tidigare?".

Hade jag pratat med honom i två sekunder till hade jag
börjat skrika. Istället ringer jag A och låtsas att han är
O för några minuter. Jag riktigt hör hur A nickar på andra
sidan linjen.

Jag är så ledsen och arg och FÖRBANNAD. Imorgon får
föra med sig något bra, något positivt, något som jag
orkar ta tag i.

När inte ens ett par nya skor med kilklack muntrar upp mig,
då vet jag att det är illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0