nyårslista


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade något. Jag håller dom aldrig iaf.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej. Och thank god for that!

Vilka länder besökte du?
Spanien.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Barn.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev bostadsägare. Om det räknas.

Vad var din största framgång 2010?
Jag stod jävligt still 2010..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har ju varit förkyld. Och haft influensa.

Bästa köpet?
Lägenheten!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, skulle jag tro. Om man slår ihop alla jag köpte.
Annars la jag mest pengar på lägenheten.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Brevet från Huddinge. Vad löjligt egentligen.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Från och med du - Oskar Linnros
Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray
Dancing on my own - Robyn

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare på många sätt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte..

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit besatt. Av olika saker.

Hur tillbringade du julen?
Med min familj med utan A.

Blev du kär i år?
Jag var redan kär.

Favoritprogram på tv?
The Big Bang Theory, Grey's anatomy, Criminal minds.

Bästa boken du läste i år?
Jag läste så mycket men jag läser bara chicklitt. Känns löjligt att
säga någon sån bok.

Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åkte till Göteborg.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mycket långa tröjor.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag träffade inte så mycket nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0