positive thinking?


Jag är så löjligt nervös. Helt sjukt nervös. Ska det kännas
såhär fram till 09:45 imorgon? Jag skakar.

Det molar i livmodern. Jag väljer att tro på att det är för
att äggen växer till sig, inte för att jeansen är lite väl tajta
efter tvätten i söndags..

Och det känns inte som att det är pg.a jeansen. Det känns
faktiskt som att det händer något. Eller så lurar jag mig
själv. Jag googlar ju alldeles för mycket och har läst om
hur det SKA kännas när det gått bra. Och då ska det
mola. Men jag tycker ju att det känns som det..

Jag önskar att jag hade tittat på mig själv oftare. Det
ser ut som en liten utbuktning, typ där jag tror
att livmodern sitter. Och det borde ju definitiv vara
ett bra tecken! Om jag ändå hade vetat att jag inte
alltid ser ut så..

Snälla, rara du-som-bestämmer. Jag ber om 15 äggblåsor.
Kanske nöjer jag mig med 12. Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0