sjukare,


Jag är så jäkla förkyld. Kan inte riktigt tänka, känns som
att hela huvudet är fyllt med slem.

Sprutan gick bra att ta igår också, fast det gjorde sjukt ont.

- Aj! Tänk om jag stack mig i hjärtat!
- Nålen går inte så djupt. Och älskling, om ditt
hjärta sitter därnere är det nog ett större problem..

Ibland tänker jag inte riktigt efter innan jag pratar..

Jag är hemma från jobbet men måste nog gå dit imorgon. Iaf
för en timme eller så. Jag ska på intervju med min chef om en
fast anställning. Vi är fem stycken som började ungefär samtidigt
och vi har alla visstidsanställningar. Nu finns det tre tillsvidare anställningar
som vi då ska slåss om. Jag känner att det är rätt okej om jag inte får
en av dom, för det finns även två vikariat som räcker under hela 2011.

Och jo, jag trivs rätt bra på jobbet. Men jag jobbar med pension. Och
med min ångest är det inte så bra att prata med unga tjejer som ringer
in för att deras pappa född 1959 har gått bort. Då måste jag gråta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0