trött


Det är klarblå himmel och svinkallt ute. Jag sitter på
jobbet och väntar på att klockan ska bli 17:00.

Jag är nervös inför imorgon. Hormonerna har
gett mig finnar och det stör mig. Ännu mer stör
det mig om jag har stuckit mig själv 13 gånger
och fått dålig hy om det inte ens blir något
äggplock. Det måste bli. Måste.

Ikväll ska jag på någon fotbollsgrej på Debaser
slussen som tidningen Offside fixar. Det lät
faktiskt jättetråkigt (och då vet ni ju att jag
ändå gillar fotboll) och jag har inte riktigt tid.

Jag måste förbereda mig för imorgon. Och vara
hemma till nio för att ta mina sprutor.

Håll tummarna för mig imorgon. Jag lär behöva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0