jo s'att,


Jag hade verkligen inte tänkt att testa innan måndag. Men så
ville A vara hemma, så jag plockade fram testen idag ändå..

Och jag hittar inte batteriladdaren till kameran och jag förstår
inte hur man gör med mobilen men det är inte ens den minsta
tvekan längre.

Jag är faktiskt gravid!! Det är så himla sjukt och snällasnällasnälla
pyret, stanna kvar.

Jag är överlycklig och livrädd på samma gång men nu ska jag verkligen
bara njuta och tro (som Jannika säger :) ) och faktiskt våga hoppas
att pyret stannar. Att pyret trivs hos mig. Ja. Jag ska våga.

Kommentarer
Postat av: ENA

GRATTIS!

2011-06-12 @ 11:21:10
Postat av: Maria

Jätte stort grattis. Jag håller oxå på att göra en PGD på Karolinska. Ska på äggplockning på fredag :). lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0