yeah,


Jag har fått en award från Miss S vilket såklart gjorde mig jätteglad!
Tanken är att jag ska skicka den vidare till 5 bloggar som jag gillar men
jag har sett att nästan alla bloggar som jag läser redan har fått awarden
och då känns det lite dumt att skicka den vidare igen.. Så jag ligger lite
lågt, vilket inte betyder att jag inte blev glad. Det är bara att ni frågar A,
hur jag satt och fånlog. Jag har aldrig fått en award förut! :)

***

Jag har en känsla av att det inte fungerade. Jag drömmer om mens,
negativa graviditetstest och dåliga samtal från Huddinge. Jag inser ju
att jag antagligen drömmer om det här eftersom det är ALLT jag
tänker på. Jag önskar att jag kunde testa nu. Nu. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0