...


Till och från jobbet åker jag nu ersättningsbuss. Och jag hatar
det. Igår åkte jag hem med ersättningsbussen från Gullmarsplan
men det var så sjukt mycket folk! Så idag åkte jag till Liljeholmen
istället och tog en annan buss därifrån. Det tog lite längre tid men
det kändes mycket bättre. Så det kör jag nog på.




Och vet ni! Idag när jag kom hem och tog av mig BH:n så kände jag det!
Liiite ont i brösten! Jag vågar inte riktigt tro att det är mensen som är
påväg men jag hoppas verkligen att det gör lite mer ont imorgon och
att mensen kanske kommer inom den närmsta veckan.. Ni kan väl hålla
tummarna?

Kommentarer
Postat av: Kix

Jaaaaa.. hoppas!! Tummar!

2011-03-23 @ 22:10:35
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0