huddinge,


Igår ringde Huddinge. Hon undrade om hon hade berättat
för mig när jag skulle börja spraya eller om hon bara
planerat för sig själv, haha. Jag gillar verkligen Anette.

Så den fjortonde april kör vi igen! Det känns bra men
fruktansvärt läskigt. Jag hoppas det fungerar den här
gången. Att jag faktiskt producerar friska ägg också.

Det blir en ny spray den här gången. Minns inte vad den
hette. Men jag ska bara spraya två gånger per dag, typ
åtta på morgonen och åtta på kvällen. Det blir bra. Och
sen blir det menopur igen. Tur att A är bra på att blanda. :)

Jag har sån sjuuk träningsvärk. I armarna, benen, rumpan,
magen, ryggen.. Men det känns himla bra nu och jag
känner mig så jäkla duktig! Förhoppningsvis händer det
något med vikten också, jag hoppas att jag tappat minst
sex kilo lagom till bröllopet. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0