jasså, NU passar det.


Så kom den då. Mensen. På dag FYRTIOTRE! Men jag är
faktiskt tacksam över att den kom at all.

Jag ringde Huddinge och det var min favorit barnmorska Anette
som ringde upp. Men hon satt ensam i telefon idag, så hon skulle
kolla om det fanns några tider för mig på måndag och återkomma.
Det är okej. Jag känner ingen direkt stress längre, konstigt nog.

Idag är det fredag och allt jag säger är Thank God it's Friday!
Friday, I'm in love! Och alla andra fraser ni kan tänkas komma på
som berättar att fredagar är bra. På jobbet har hela den här veckan
varit galen, folk har ringt och varit helt crazy bananas. Så det ska
bli himla skönt med två lediga dagar då jag bara kan sitta med A i
soffan.

För övrigt hämtade jag min ring på Guldfynd igår. Trevligt att dom
hittade den. Och så var dom så himla trevliga och då fegade jag ur
och vågade inte kräva gratis gravering. Jag är så jäkla löjlig när
det kommer till sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0