söndag,


Det har varit helt stört fint väder i Stockholm idag. 8 grader i skuggan
och klarblå himmel. Det kändes verkligen som vår. Så jag och A
packade ner aborre från frysen i en påse och åkte hem till mina
föräldrar.



Jag i kilklackar från Clark's (kärlek!) och A i samma skor han gått i hela vindern. Vi är i
en park. Men det är en grusbild!! Inte snö, utan grus!

Vi tittade på skidskytte, sen Chelsea-Manchester C och avslutade med att se
Djurgården åka ur hockeyslutspelet. Pratade bröllop men inte barn. Det var
rätt skönt att bara vara JAG idag och att vara glad.




Sen gick vi till tunnelbanan, genom rålis med det som blev kvar av aborren
i en matlåda som jag paxade till imorgon.

Då är det måndag igen. Det ser jag inte framemot. Jag bor på den tunnelbanelinjen
som nu stängs av i ett halvår. Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0