...


Det går ganska bra, att leva normalt. Utan att riktigt tänka
på att jag ruvar. Det är först på kvällarna det slår till, när
det finns tid att tänka.

Då lägger jag handen på magen och så berättar jag för dom hur
mycket deras farmor skulle skämma bort dom, hur deras morfar
skulle ta med dom på fotbollsmatcher, hur deras farfar kan lära dom
bygga saker, hur deras mormor skulle sjunga för dom, hur deras
morbror skulle leka med dom, hur deras mamma och pappa skulle
ge dom godis och glass (när dom är tillräckligt gamla) och framför allt hur otroligt
älskade dom skulle  vara av så många människor. Det berättar jag och så ber
jag dom väldigt snällt att stanna. Stanna. Stanna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, lycka till nu! Håller tummarna för dig.



(Vad skönt att du tömde Synarela flaskan också ;))



Kram!

2011-05-30 @ 15:21:07
URL: http://enmammawannabe.blogspot.com
Postat av: J

Hoppas det går bra för dig! Kul att följa alla andra som har kört sin IVF behandling ungefär samtidigt. Jag fick tillbaks mitt embryo den 20e maj så nu är det "bara" 4 dagar kvar tills jag får testa och plötsligt är jag så sjuuukt nervös. Jag förstår helt din nojja och splittrade fokus på jobb och allt annat som borde vara väsentligt. Lycka till!



Kram J

2011-05-31 @ 11:04:17
URL: http://attfakallasigmamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0