så trött,


Det vore rätt skönt med en helg till, så att jag skulle hinna
vila upp mig efter helgen.

Bröllopsfesten var fantastisk. Alla som kom och alla fina saker
vi fick, tänk att det finns så många som faktiskt bryr sig om oss!
Min farmor och min farbror kom hela vägen från Värmland, jag blev
så glad när jag såg dom att jag nästan började gråta.

Det kom folk med jämna mellanrum hela tiden mellan 13-18 ungefär,
jag var trött, varm och otroligt lycklig. Jag var så jäkla lycklig.
Enda gången jag inte var lycklig var när jag gömde mig på toaletten,
blandade ihop medicinen och stack mig i magen.. Inte ens på min egna
bröllopsfest slapp jag.

Och idag är jag så trött att jag skulle kunna somna stående. Men jag
svarar visst i telefon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0