well,


Jag ringde idag igen. Eftersom dom aldrig ringde upp igen.
Nio ägg är befruktade. 5 av dom 18 äggen var omogna. Så
9 av 13 är ju rätt bra. Kan ändå inte hjälpa att känna mig
liiite besviken.

Så nu är det bara att hålla tummarna. Jag tycker att det
borde finnas ett embryo som delar sig som det ska och
sen visar sig vara friskt av NIO. Åh, ont i magen.



(och Miss S.. Jag gör ju PGD. Igår blev dom befruktade,
idag växer dom, imorgon skickas alla bra iväg på biopsi för
att se om dom har ärvt den skadade genen jag bär på och
på fredag sätts dom friska tillbaks. Om det finns några friska.)

Kommentarer
Postat av: Miss S

Ah, just det. Då förstår jag! :-)

Klart att det kommer finnas ett perfekt embryo till er!

2011-05-25 @ 20:29:39
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0