åh, skit


Imorse var jag och lämnade blodprov och nu ringde Huddinge.
Allt såg bra ut och det var verkligen en trevlig nyhet. Eftersom det
aldrig sett bra ut annars. Men då ville dom att jag skulle komma på
ultraljud på onsdag och då kan jag inte.. För vi har konferens på jobbet,
visserligen i Hornstull så det är ju lätt att ta sig till men jag vill
verkligen inte komma försent.

Så då blev det imorgon istället, klockan 09:45. Och jag börjar jobba
09:45 imorgon.. Så jag står inte så högt i status hos min chef nu, speciellt
inte eftersom jag kom en och en halv timme försent till jobbet imorse.
Pendeltåget från Huddinge stod still i 45 minuter mellan Älvsjö och Årstaberg.

Hela tiden hör jag "men vad ska jag göra då?" i mitt huvud och grejen är ju
att jag inte kan göra något. Det är såhär det är nu. Det suger. Men det
finns inget att göra.

Kommentarer
Postat av: Kix

Din chef vet allså inget? Jag har en kollega som ALLTID frågade mig tidagare just den frågan. Jag körde länge med "Det har du inte med att göra". Nu har han slutat fråga. Men så kan man ju kanske inte svara en chef.... Kram Kix

2011-11-21 @ 21:34:49
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0