Huddinge, igen.


Idag var jag på Huddinge igen. Fick träffa den manliga läkaren som
jag verkligen ogillade förra gången jag fick träffa honom. Men idag var
han jättetrevlig, så han kanske bara var på dåligt humör förra gången..

Allt såg bra ut iaf, jag hade ungefär 10 äggblåsor och dom största var
på 10 mm. Jag var inte så nöjd men han sa att det såg bättre ut den
här gången än vad det gjorde vid samma tid under förra behandlingen.
Så det var bra. Nu ska jag dit på fredag igen och ser det bra ut då, så
blir det ÄP på måndag. Spännande och läskigt. Jag är på riktigt LIVRÄDD.


(svar till Kix: Jo, min chef vet. Efter första försöket insåg jag att jag var
tvungen att berätta med tanke på hur ofta jag faktiskt skriver in
"läkarbesök" i schemat. Så hon är absolut förstående men blir lite
irriterad, vilket jag har förståelse för. Speciellt eftersom jag nu måste
vara ledig på måndag, vilket är den dagen då det ringer mest..)

Kommentarer
Postat av: Kix

Tack för svaret, fast egentligen blir jag lite ledsen också då din chef uppenbarligen vet och är förstående MEN ändå blir irriterad. Det tycker jag är riktigt, riktigt dåligt. Blir hon irriterad om någon har VAB-dag på måndagar??? Eller om någon är sjuk måndagar?....och nästa fråga... har hon själv barn? Kram Kix

2011-11-22 @ 21:16:39
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Mrs L

Ohh då kanske vi kommer ha äggplock på samma dag!!

Om det går vägen för oss det vill säga.



Stort lycka till.



kram

2011-11-24 @ 18:00:57
URL: http://inteutanf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0