kryssning.


Idag har vi varit på 12-timmarskryssning med hela tjocka släkten.
Well, As hela tjocka släkt. Hans mormor fyllde 80 tidigare i
november och det här var hennes present. Det var väldigt trevligt
men jag gillar inte att behöva gå upp klockan 06:00 på en LÖRDAG!

Så fort vi kom hem tog jag sista menopur-sprutan och är nu rätt
nervös. Faktiskt. Imorgon 19:30 (till rapport, sa Anette) tar jag
ägglossningssprutan. Den brukar absolut inte vara något problem.


Jag är livrädd. Jag säger det igen. Fungerar det inte nu får vi inga
mer försök. Fungerar det inte får vi klara oss själva. Och jag vet inte
om jag klarar av att göra abort om det skulle vara sjukt. Jag vet inte
om jag klarar av någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Bönan

:/ jag håller alla mina tummar och tår för er<3

2011-11-27 @ 20:11:37
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0