suck,


Jag tar mina 30 droppar "babyklister", en tablett folsyra och så
en tablett b-vitamin varje dag. För att inte glömma mina åtta sprut
med nässpray varje dag..

Imorgon ska jag iaf till Huddinge och lämna blodprov. Förhoppningsvis
är jag nedreglerad nu..

Jag känner mig så jäkla nedstämd. Jag har så svårt att tro på att
det skulle fungera igen. Varför skulle vi ha sån tur att det fungerar
två gånger i rad? I feel like crying (vilket iaf lär betyda att jag är nedreglerad.
Har varit helt sjukt ledsen tre dagar i rad nu..).

Kommentarer
Postat av: Kix

Men please.... har jag missat någo inlägg tidigare om "babyklister"? Vad är det för droppar du tar? Kix

2011-11-10 @ 22:24:24
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan!!! Vi har oxå gått igenom tre IVF behandlingar o lyckades på sista försöket.. Ge aldrig upp hoppet,förr eller senare händer.Om du vill så gå in o läs min resa det ligger under december 2010,inlägget heter 2010 tufft å bra år..Håller tummarna för er..

2011-11-14 @ 12:55:28
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0