award


Jag har fått en award från fina Miss S!

Awardens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig
.... Så brukar jag prata för mig själv. Oftast på engelska, konstigt nog.


2. Jag går aldrig hemifrån utan
... Busskortet och mobilen. Ringer alltid A när jag går till tunnelbanan.


3. Min blogg heter som den gör för att
.... Vi väntar. På minimänniskan som gör vårt liv komplett.

4. Om jag vågade skulle jag
…. tro på att det här kommer fungera.

5. Om 10 år kommer jag att.... bo i antingen radhus eller lägenhet i innerstan med A och två barn. Jag hoppas verkligen på två barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0