oktober,


Oktober är alltid galen. As släkt har fyra födelsedagar bara i oktober!
Och sen fyller min storebror år också.

I lördags firade vi As kusin och hennes pojkvän som tillsammans fyllde
40 år. Kusinen fick presentkort på Designtorget och pojkvännen fick
pancake mix american style, maple syrup (vad heter det på svenska
egentligen? lönnsirap?) och lite amerikanskt godis. Ja, han är från
USA alltså. :)

Nu på lördag har min storebror fest för familjen och på söndagen
ska vi till As mamma och fira henne. Lördagen efter det ska vi till
storebror igen då han har fest för sina vänner, vilket uppenbarligen
jag och A räknas till. Och någongång mellan första festen och
andra ska jag komma ihåg att börja spraya också. :) Men det är
skönt att det händer mycket, då kanske jag kan låta bli att tänka
på allt för mycket.

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, jag beställer från den danska sidan. :) Och det går alldeles utmärkt. Det är jättesnabb leverans och bra service! Har beställt därifrån två gånger..

2011-10-17 @ 19:03:16
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0