svårt,


Jag har svårt för att se mig som ofrivilligt barnlös. Trots att jag är
det, om man ser det som att jag verkligen vill ha barn men inte har
några. Men vi har ju egentligen inga problem att få barn på egen
hand och det är så svårt att veta var jag passar in hos er andra.
Jag vågar aldrig anmäla mig till bloggträffar för ni kanske inte vill
ha mig där, jag kanske inte räknas som en av er. Och jag förstår
er. Jag kan ju inte ens se mig själv som en av er.


I Stockholm är det verkligen höst nu och det gör mig lite ledsen.
Varje lördag är uppbokad oktober ut och varje vecka ser likadan ut.
Jag längtar till den 24 oktober och försöker tänka positivt. Klart
att det är vår tur nu! Men jag lyckas inte så bra..


A har kommit hem från Hälsingland igen och det var så härligt att
andas hans luft och somna i hans värme igår igen. Han är
verkligen fantastisk och utan honom vore jag förlorad.
Mitt stöd och min livskamrat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0