BM

Igår var det dax för barnmorskan igen. Min har fortfarande semester, så det var en jättegullig tjej som heter Anna.

Allting såg normalt ut. Minis hjärtslag låg på 140, mitt blodtryck var 120/70 (tror jag) och mitt blodsocker låg på 6.9, vilket är okej. Jag har av någon anledning en ganska rejäl rädsla för att få graviddiabetes. Järnvärdet hade gått ner men var fortfarande helt okej och hon tyckte inte att jag behövde fylla på.

Och Mini låg med huvudet neråt. Hon var inte fixerad men ändå! Huvudet neråt! Jag räknar kallt med att det betyder att Mini snart är redo att komma ut. :)

Så hade jag inte känt henne på hela dagen idag. Skickade iväg ett sms till A om det och två sekunder senare satte hon igång som en vilda därinne. Hon är väldigt snäll på det sättet.

Vi vet fortfarande inte vad hon ska heta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0