helgen som var,


I fredags gjorde vi mest ingenting. Tittade på "På spåret", åt potatisgratäng med kött och
mös i soffan. Jag och A (och bebis?), hand i hand. Kärlek!

I lördags var vi hos mamma och pappa och tittade på Melodifestivalen. Det är så fruktansvärt
töntigt men jag älskar det! Storebror och fina S var också där. Fina S tittade på mitt glas med
Fanta exotiska frukter många gånger och funderade ganska tydligt på varför jag inte
drack vin blandat med sprite som jag brukar göra. Frågan "har det hänt något?" kom också upp
eftersom hon tyckte att jag och A var så kärleksfulla. Jag svarade ett snabbt "nej" och min
fantastiska mor sa "såhär är dom ju alltid!". Och det är nog sant, vi är alltid såhär kära.

Och i söndags var vi då tillbaks till ingenting. Eller inte riktigt ingenting, vi (okej då, mest A)
frostade av frysen. Något ska man väl roa sig med. Under helgen har jag känt en värk i
livmodern, typ som mensvärk. Kan det kanske vara växtvärk..? Det vore så himla bra,
för jag har inte känt det under någon av dom andra graviditeterna.

Imorgon är det en vecka kvar. Idag är det åtta dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0