gravid, fortfarande.


Veckoindikatorn imorse visade på 2-3 veckor. Det var bra. Då är jag nog kanske
i vecka 5 (4+2) om jag har tur. Jag ringde även Huddinge. Jag får komma dit
den 14:de februari klockan 09:30. Tre veckor precis. Känns sjukt långt dit.

Om allt ser bra ut då, skickar dom vidare en remiss. Till något prov, för att
se om bebis fick min eller As kromosom 19. Behöver jag säga att jag hoppas
på As?

Igår hade jag lite svårt att sova, så då låg jag och tänkte på vad mitt mål med
graviditeten är. Självklart en frisk, perfekt liten bebis med tio fingrar och tio tår.
Men eftersom så mycket fortfarande kan gå fel så sätter jag upp delmål.
Delmål ett: att INTE få missfall. Jag orkar inte med ett missfall till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0