helgen,


I lördags var vi och åt brunch med storebror och fina S. Det var trevligt men
det var en stor buffé och jag visste inte riktigt vad jag fick äta. Jag visste att sill
var ett no-no men hur är det med den kokta laxen? Strömming? Laxmoussen?
Och var är allt fiskat? Så jag plockade mest det som såg säkert ut. Som jag
visste att jag kunde äta. Det var gott ändå. :)

Igår var jag bara hemma. A åkte in till stan och fikade med några kompisar
men jag stannade hemma med katterna. Hur kan helgerna gå så fort?

Jag är fortfarande med barn. Testet igår visade jättestarkt! Och idag bad jag
att få ledigt den 14:de, så jag iaf slipper tänka på jobbet. Det gick bra.

Kommentarer
Postat av: Miss S

Det är verkligen ett aber det där med maten. Men som jag förstått det, så är sillen inte alls no-no. Kokt lax går absolut bra. Antar att du har kollat livsmedelsverket.se? Men det är skitsvårt ändå, jag vet. Jag har frågat bm också några gånger, men svaren är alltid lika svävande...

2012-01-31 @ 09:42:49
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0