HJÄLP!


Min mens är en vecka sen. Månaden efter alla hormoner är det inget ovanligt,
den brukar mer vara två veckor sen. Jag tog ett test idag runt klockan 12:00 som
var negativt och sen åkte jag hem till mina föräldrar. När jag kom hem runt
21:00 tittade jag på testet igen. Då var det två streck. Jag vet inte vad jag ska tro,
jag är förvirrad och orolig. Jag har testat med dom billiga stickorna från testlagret.
Och allt jag kan tänka på är att det var så för jenny_maria

Vad tror ni? Är jag gravid eller är det andra strecket bara en "missfärgning"?

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Bönan

Det kan ju dyka upp "spökstreck" men testa igen om någon dag eller två??:) håller tummarna

2012-01-22 @ 09:23:54
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0