Lista


Eftersom jag är så jäkla tyst hela tiden, så får ni en lista som jag hittade hos Miss S.

1. Hur gammal är du om fem år?
Om fem år idag är jag 31. Om fem år om fem månader
är jag 32.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Fantastiska A. 

3. Hur lång är du?
174 cm. Ångest.
 
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
"Vanishing on 13th street", eller något liknande.
Väldigt dålig B-skräckis.
 
5. Vem ringde du senast?
Fina A.
 
6. Vem ringde dig senast?
Fina A, igen.
 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Dom bra, inga jättelågrisk iaf, jag ska ju ha dom där länge."
Jag frågade A vilka fonder han ville placera sitt pensionssparande i..
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa. Det har kommit med åldern.
 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
 
10. När såg du senast din mamma?
Juldagen.
 
11. Vilken ögonfärg har du?
Brun.
 
12. När vaknade du i dag?
Första gången 06:20. Andra gången 06:30.
  
13. Vilken är din favoritjulsång?
"Mer jul" Med Adophson och Falk.
 
14. Vilken är din favoritplats?
Sängen.
 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Utomhus på vintern.
 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I radhus, förhoppningsvis.
 
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monster, mörker, ensamhet. Som nu alltså.
 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min arbetskamrat, som är så härligt bitter.
 
19. Hur stor är din säng?
eh, jag vet inte.. Som en normal säng.
 
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
 
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Endast i trosor.
 
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra. Två till mig, två till A.
 
23. Hur många landskap har du bott i?
Två. Uppland och Småland. [edit: Och södermanland. A höll på att ramla ner för trappan när jag sa att jag trodde att jag fortfarande bodde i Uppland. "Vart trodde DU att gränsen gick?" sa han.. Jag sa "eh..vet inte.."]
 
24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm och Jönköping.
 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor eller barfora. Trots att jag älskar skor.
 
26. Är du social?
Nja.
 
27. Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerry's cookie dough.
 
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Gillar inte efterrätter.
 
29. Tycker du om kinamat?
Love it!
 
30. Tycker du om kaffe?
Nej.
 
31. Vad dricker du till frukost?
Jos eller vatten.
 
32. Sover du på någon särskild sida?
Högersida eller på rygg. Och jag sover på höger sida av sängen. 

33. Kan du spela poker?
Ja.
 
34. Tycker du om att mysa/kela?
Såklart.
 
35. Är du en beroendemänniska?
Jag kanske har lite tendser till att vara det.
 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.
 
37. Vill du ha barn?
Ja, tack.
 
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, ytterst lite spanska.
 
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
 
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.
 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skor.
 
42. Äger du dyrbara smycken?
Bara vigselringen.
 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Grey's anatomy, Amazing race, Glee
 
44. Kan du rulla med tungan?
Ja, såklart.
 
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min vän O.
 
46. Sover du med gosedjur?
Nej. Dock med riktiga katter.
 
47. Vad har du för ringsignal?
Jag har alltid telefonen på vibration.
 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej. Min pappa är ingen sparare.
 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bläckpenna.
 
50.Flirtar du mycket?
Inte dom senaste fem åren.
 
51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har ingen bil, så nej.
 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Jag har inte körkort.
 
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Denise Rudbergs senaste, kommer inte ihåg vad den hette.
 
54. Läser du någon dagstidning?
Nej.
 
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Sofis mode och Chic, om dom räknas som veckotidningar.
 
56. Dansar du i bilen?
Once again, jag har ingen bil.
 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol, kanske?
 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Matlista.
 
59. När var du i kyrkan senast?
När mormor begravdes 2005.
 
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Fredrik, min lärare i matte och samhällskunskap. Han var fantastisk.
 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Jag HATAR att campa men jag antar att jag kanske bodde i tält i en vecka
när jag var liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0