oh well


Vi kör en till lista, eller vad tycker ni? För övrigt ska vi till Huddinge
imorgon och slåss för vår sak. Jag tänkte låta A sköta slagsmålet, för
jag är så uppgiven att jag knappt orkar slåss.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För tio år sen var jag sexton så jag gick i skolan, nojade över killar, sminkade mig alldeles för mycket
och trodde att det jag aldrig någonsin skulle bli lycklig. Det blev jag.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Höll på med första IVF-försöket och var så nervös att jag nästan dog. Hade precis kommit hem
från London.


3) FEM SNACKS DU GILLAR

1) Chips!
2) Ostflarn
3) Gurka och dipp.
4) Oliver
5) Oliver blandat med ost. Låter inte gott men är SJUKT gott.


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

1) Snälla bli min - Veronica Maggio
2) Shake the disease - Depeche Mode
3) Somebody - Depeche Mode (och jag gillar inte ens Depeche..)
4) Chasing Cars - Snow Patrol
5) Need you know - Lady Antebellum

Och sen typ alla låtar med Backstreet Boys,
som aldrig glöms fast det var typ fem år sen jag senast hörde dom..


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:

1) Betala av lånen.
2) Köpa en stuga i skärgården till mamma och pappa.
3) Öppna ett katthem
4) Köpa en Alexa Mullberry.
5) Skänka lite till välgörenhet, annars skulle jag få så dåligt samvete
över min Alexa.


6) FEM DÅLIGA VANOR:

1) ÄLSKAR chips.
2) Blir grinig när jag är hungrig.
3) Har ingen karaktär.
4) Småäter, jämt.
5) Dricker för mycket cola.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

1) Vara med A.
2) Blogga (märks inte just nu, va?)
3) Shoppa.
4) Gå på bio.
5) Ingenting.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

1) Foppa-tofflor. Borde förbjudas.
2) Sånadär sandaler, med kardeborreband fram och bak som är så fula.
3) Hm, vet inte..

Kommentarer
Postat av: Kix

Heja, heja. Hoppas han är bra på att slåss. Verbalt! :)

2012-01-17 @ 21:59:36
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0