omg


Ni kan aldrig gissa vad jag köpte igår! ALDRIG!

A var sen och vi skulle handla tillsammans så jag gick omkring i centrum
och väntade på honom. Först gick jag in i skoaffären men kände mig inte
riktigt tillräckligt motiverad för att leta reda på skor. Så då gick jag in i
bokaffären och tittade lite. Tog upp en "mitt första år", betalade och gick ut.
Jag köpte en BABYBOK. Bara sådär!

Nja, bara sådär var det inte riktigt.. Jag stod där inne i typ en halvtimme och
konfererade med mig själv. Gick igenom för och emot. Det som tillslut vägde
över var att jag inte köpt någon babybok förut. Inte vid första graviditeten
och inte heller vid andra. Och vi vet ju hur dom slutade. Så jag tänkte att det
spelar ju uppenbarligen ingen roll om jag jinxar det, för när jag inte jinxar
det så går det ju inte heller.

Så, på mitt vardagsrumsbord ligger nu en babybok. Och den väntar på dig pyret,
det gör den verkligen. Du måste stanna kvar. Du måste vara frisk.
Måstemåstemåste.


(för övrigt, jag fick för mig att det nu var en och en halv vecka kvar till fjortonde
februari. Det var fel. Det är två och en halv vecka kvar. Fan.)


Kommentarer
Postat av: A

Vad roligt att du köpte boken! Tiden mosar sig fram, men den 14e februari är här ganska så snart. Håller tummarna för att allt ska gå bra!

2012-01-27 @ 13:35:56
URL: http://hjartatbloder.blogg.se/
Postat av: Millan

Grattis! Du har blivit gravid! Jag ska snart komma igång med mitt första PGD-försök!

2012-01-27 @ 14:15:18
Postat av: Kix

Ja, men om du inte köpt någon bok de förra gångerna och det gick åt h*e, så kan det ju inte annat än lyckas den här gången då du faktiskt köpte en bok!! Så klart! Det borde ju vem som helst förstå, och allra helst pyret i magen (som uppenbarligen kommer att födas ut som jätte då h*n redan växer sig uppåt i magen! Kram Kix

2012-01-27 @ 22:33:11
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0