shit pommes frittes!


Det ringde ett okänt nummer på min mobil. Jag pratade med
århundrades jobbigaste kund.

Fem minuter senare ringer A. Jag pratar FORTFARANDE med
samma kund. Får lite spel.

När jag väl kan prata med A berättar han att vår läkare från
Huddinge ringde. Doktor M. Hon sa att hon tagit upp oss i sin
läkargrupp nu och att vi får ett till försök. Han sa inte att vi
hade blivit gravida på naturlig väg. Andnöd.

Hon lär ju förstå att vi inte undanhåller något eftersom jag
ringde idag och berättade att jag var med barn. Men jag önskar
ändå att han hade sagt något. Jag är lite rädd att vårat fjärde
försök snabbt ska flyga ut genom fönstret nu..

Vi får ju inget fjärde försök om den här bebisen stannar och är
frisk. Det förstår jag med. Men OM bebisen skulle visa sig vara
sjuk eller om jag får ett jäkla missfall till så skulle det vara
en sån himla lättnad om jag visste att vi hade ett försök till.

Jag får nog försöka få tag på doktor M imorgon.. Höra vad hon
säger. Försöka andas lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0