test,


Jag köpte bara fyra test. TVå clearblue digital. Clearblue säger också att jag
är gravid, trots att det inte var morgonurin, trots att jag druckit två stora
koppar te, trots att det typ bara var en och en halv timme sen jag senast
var på toaletten!

Veckoindikatorn säger att befruktningen skedde för 1-2 veckor sedan vilket
antagligen betyder att min mens blev förskjuten. Vilket leder till att jag är i
vecka 4 (3+1). För att vara på säkra sidan skulle jag vilja ringa Huddinge
och kanske kunna få ett VUL bara för att mäta hur många veckor..

Men jag vågar inte riktigt ringa dom. Jag är ungefär LIVRÄDD att vi inte
kommer få något försök till om dom får reda på att vi blivit gravida
på naturligt sätt. Fast samtidigt, om jag fortfarande är gravid när hon
ringer så måste jag ju berätta det då.. Gör ingen större skillnad..

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Bönan

Fattar oron... Hoppas att bebis vill bo kvar hos dig! Fick själv en lite blödning häromdagen... Oroar mig till döds.

2012-01-24 @ 06:44:00
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0