känsla,


A sa det häromdagen. Allting känns liksom för bra för att vara sant.
Jag blev med barn snabbt. Jag fick inte missfall. Så det är klart att Mini
är sjuk. Vi har ju inte sånhär tur, det har vi ju märkt förut. Om Mini vore
frisk, då skulle det verkligen vara för bra att vara sant.

A sa att han hade en bra känsla inför moderkaksprovet. Det har inte jag.
Jag är lite rädd för nålen (don't like nålar..) och hur skulle vi kunna ha sån
jäkla tur att Mini vore frisk? Det händer ju inte oss. Det händer andra.
Inte oss.

Jag är orolig. Har lite ont i magen. Vill verkligen inte jobba. Vill helst ligga
hemma i soffan, klia katter bakom öronen och inte tänka. Inte tänka alls.



(miss adapted, om du läser här.. jag verkar inte kunna kommentera hos dig,
finns ingen "anonym" att välja. och jag vill gärna kommentera!)

Kommentarer
Postat av: miss adapted

ja jag läser här då och då, och är väldigt glad över de senaste veckornas händelser! stort grattis, och jag håller alla tummar. ska se över mina inställningar, har nog en spärr mot anonyma ("troll").

2012-03-06 @ 21:26:22
URL: http://missadapted.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0