lista,

Har sett den här listan hos ett antal bloggare och jag gillar listor så jag följer efter! :)

SKOR: Jag älskar skor. Alla sorters skor. Just nu använder jag mest mina nya sneakers men jag varierar en del på sommaren.
SNEAKERS: Jag har alltid älskat sneakers. Framför allt i yngre dagar när jag var lite av en pojkflicka. Vill dock inte köpa andra sneakers än Adidas. Adidas är fantastiska.
JEANS: Jeans är allt jag använder. Jag älskar jeans. (jäklar vad jag älskar saker..)
T-SHIRT: Det är jag för tjock för just nu. Annars gillar jag verkligen snygga tishor.
UNDERKLÄDER: Ja, helt vanliga bomullstrosor tack.
VÄSKA: Jag använder min gamla från H&M tills jag har råd med en Alexa Mullberry, min drömväska. 
PLÅNBOK: Nej, jag har alla mina kort i min busskortshållare. Inte så smart.
SOLGLASÖGON: Så stora som möjligt. Gärna så stora att jag ser ut som en insekt.
KLOCKA: Jag använder mobilen som klocka.
SMYCKEN: Halsband, vigsel och förlovningsring.
TV: En platt. Rätt liten. Helt okej.
MOBILTELEFON: HTC Incredible S
DATOR: Jag vet faktiskt inte. En LG kanske?
LOTION: Jag använder inte lotion. Jag tror min hud mår bra ändå.
DEODORANT: Ofast rexona 
TANDKRÄM: Jag tycker bäst om Pepsodent. Antagligen för att jag var med i deras klubb när jag var liten.
SCHAMPO/BALSAM: Oftast Fructis. Fast om det är kampanjpris på något annat köper jag nog det.
TVÅL: Gillar Björk and berries. Heter den så?
PARFYM: Jag köpte den på en klädaffär i Madrid, Springfield. Luktar sjukt gott!
MINERALVATTEN: Det utan bubblor. Jag gillar inte kolsyrat vatten.
VIN: Vitt blandat med sprite. Det enda jag saknar i alkoholväg just nu.
DRINK: Jag gillar Flirtinis. Eller redbull jäger om det räknas till drink.
BRÖD: Gärna hårt med smör och aromat.
MAT: Jag är rätt kräsen men jag ääääälskar sås och potatis.
GLASS: Inte så förtjust i glass. Piggelin är okej.
GODIS: Alltså, det är inte heller direkt min grej. Jag är mer för saltet.
SÄNG: Den är i trä från IKEA. A blir alltid lika galen efter varje flytt när han måste sätta ihop den igen..
LAKAN: Blå och vitrandiga just nu.
FRISÖRSALONG: Jag har inte klippt mig på.. Två år kanske? Åtminstonde ett och ett halvt.
DAGSTIDNING: Nej. Skulle jag ha någon skulle det vara DN.
MAGASIN: Nej, inte direkt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0