Dag 17


Day 17 – Your favorite memory

Den här är så jäkla svår. Jag har många bra minnen. Tågluffen i Norden med I och J, Rhodos med I, J och S, Kreta, London eller Madrid med A.. Bara resor, märker jag nu. Men jag gillar att resa.

Nej, vänta! Nu vet jag, tror jag. När jag var liten hade min familj ett lantställe, en bit utanför Sala. Som jag minns det var det alltid varmt på sommaren och stenplattorna var stekheta under fötterna. Men då, när det var som varmast brukade min pappa bygga en hinderbana. Där man skulle balansera på en bänk och hoppa över en vattenhink, hoppa hopprep, springa, studsa på en boll.. Sånna saker. Och jag tyckte att det var så jäkla roligt! Eftersom min storebror faktiskt ville göra samma sak som jag och eftersom pappa la så mycket tid och energi på att göra hinderbanan så rolig som möjligt. Då var jag riktigt lycklig.

***

Just nu vill jag att jorden ska snurra liiite fortare så att det blir 22 december..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0