Dag 21,


Day 21 – Another moment

Det var den 16 december 2006. Jag och min vän K gick in på Blå dörren vid Slussen i Stockholm. Hon frågade: "Hur ser han ut?" och jag som var lite nervös och rätt full svarade: "Hur fan ska jag veta?" med ett nervöst skratt. Sen såg jag honom. Han höjde handen till en hälsning och log. Framför honom stod en öl. Jag kom genast ihåg hur förälskad jag blev i hans skrattgropar första gången. Och dom var lika fina den här gången. Helt fantastiska.


När jag vaknade bredvid honom morgon efter insåg jag det jag egentligen inte ville. Jag var så kär i honom att det gjorde ont. Jag kunde inte tänka mig att inte hålla hans hand, inte kyssa honom, inte vara hans.

Om tre dagar har det gått 4 år. Och jag är fortfarande så kär att det gör ont. Jag kan fortfarande inte tänka mig att inte hålla hans hand, att inte kyssa honom, att inte vara hans.

A, du är den enda. För evigt. Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0